PNL isi doreste sa isi sustina candidatul in turul 2, partidul este in sfarsit cu motoarele la turatie maxima,dupa o lunga perioada de timp

Antonescu:Asistăm în continuare la prelungirea absurdă a unei farse. Guvernul, aşa-zisul guvern, Negoiţă, un fel de Guvern Croitoru II sau Boc III, fără Emil Boc, nici nu merită comentat din punctul meu de vedere. Noi nu dorim nici să jucăm în această farsă, nici s-o întreţinem, nici să o prelungim, ne-am spus foarte clar punctul de vedere, motiv din care nici nu ne-am prezentat la aşa-zisele negocieri iniţiate de domnul Negoiţă. Nimic personal cu domnul Negoiţă, din punct de vedere politic însă nu aveam ce căuta acolo.

Se reia, fie şi indirect, tema fricii. Adică, după ce preşedintele face o campanie bazată pe ideea de frică, acum, iată, şi un prim ministru desemnat ne anunţă că ar fi şanse, din punctul de vedere al domniei sale, ca Guvernul să treacă de frică. De frica parlamentarilor de anticipate. Trebuie să-l dezamăgesc. Fals, nu va trece. Parlamentarii liberali pot veni oricând să dea un vot, chiar cu riscul anticipatelor. Din punct de vedere constituţional, nu sunt eu instanţa care trebuie să spună, dar în opinia mea şi nu numai a mea chiar căderea, înainte de 6 decembrie a acestui Guvern, eşuarea acestei tentative de Guvern, nu înseamnă alegeri anticipate, pentru că în noul mandat preşedintele ar trebui să mai facă două încercări, indiferent cine ar fi acela.

Prezenţa domnului general Oprea la Interne, despre care în 2004 Traian Băsescu avea cuvinte grele, spunea că face parte din mafia apropiaţilor lui Adrian Năstase. Doi: statornicia domnului Pogea la Finanţe, adică orice Guvern s-ar face domnul Pogea nu poate lipsi şi mie deja, câtă vreme n-am primit răspuns la întrebarea unde sunt banii care au venit până acum de la FMI, lăsând la o parte ce urmează să vină, asta deja începe să-mi dea de gândit.

Nu putem să acceptăm ca, până la urmă, cineva, o minoritate sau o persoană să forţeze mâna Parlamentului şi asta nu se va întâmpla, pentru că există reguli în democraţie şi pentru că, oricum am da-o, 65 este mai mare decât 35.

Antonescu:Romania nu are nevoie de anticipate.Caderea inainte de 6 dec a acestui guv nu inseamna  anticipate

Antonescu:Johannis a fost o propunere foarte buna,puteam sa avem de acum o luna si jumatate un guv care sa se ocupe de problemele tarii.

Antonescu:Eu imi asum faptul ca daca voi fi presed il voi sustine pe Johannis ca premier.Voi gasi o majoritate care sa il sustina pe Johannis

Antonescu:nu cred ca geoana poate sa ma atace,nu are cu ce sa ma atace,geoana nu ma poate face mincinos pt ca eu nu i-am mintit pe rom

Antonescu:Eu nu il atac pe Geoana pt ca este contracandidatul meu pt intrarea in turul 2, ci il atac pt ca a guvernat Romania alaturi de Basescu

Antonescu:Eu am fost primul care a spus sa il sustinem pe A.Severin ,acum Geoana solicita si el sustinerea lui Severin pt functia de ministru de externe al UE

Antonescu:PNL isi doreste sa isi sustina candidatul in turul 2, partidul este in sfarsit cu motoarele la turatie maxima,dupa o lunga perioada de timp

PNL.ro

CrinAntonescu.ro

Lasă un răspuns

Tobias Wimbauers Blog

Notizen aus der Bücherhöhle

Sociollogica

"Istoria ne legitimeaza ca singurele partide autentice de centru-dreapta", Crin Antonescu

Stelian Tănase | Stelian Tănase

"Istoria ne legitimeaza ca singurele partide autentice de centru-dreapta", Crin Antonescu

Carl Schmitt Studien

"Istoria ne legitimeaza ca singurele partide autentice de centru-dreapta", Crin Antonescu

