Gala premiilor TNL – ediția a V-a

În weekendul trecut am participat la evenimentului național al Tineretului Național Liberal – Gala Premiilor TNL. Ajunsă la a V-a ediție, manifestarea cu pricina e și cea mai mediatizată și cel mai mare eveniment național. O ediție ce trebuia să aibă loc mai devreme, dar din pricina iernii grele de care am avut parte anul asta, a fost amânată până acum.

Am plecat foarte motivați din Brașov datorită nominalizărilor la care am fost propuși cu un autocar și câteva mașini personale, gata de reîntâlniri cu vechi prieteni din țară și multă distracție. TNL Brașov a câștigat în fiecare an câte un premiu, la câte-o nominalizare (cel mai bun eveniment local, cel mai bun tânar din administrația locală, etc.), prin asta primind și recunoașterea binecuvenită din partea Biroului Național, filiala noastră fiind prin excelență una de vârf, unde se adună oameni de înaltă calitate și ținută morală, dar și muncă pe măsură. De data asta am fost n0minalizați la 3 secțiuni și am câștigat premiul pentru ,, Cel Mai Tânăr Senior” – Aristotel Căncescu.

Ediția de anul ăsta, luată in balanță cu celelalte 4, a avut ceva in minus. Și nu știu dacă o fi fost faptul că de data asta au venit mai puțini invitați – sala fiind una mai mică decât anii trecuți (undeva la Palatul Parlamentului), absența unor lideri importanți precum Ludovic Orban care dădea sarea și piperul oricărei manifestări și era sufletul petrecerilor, sau faptul ca unii din invitați au venit doar să vadă Capitala și și-au luat recreație mult prea devreme, fiind mai mulți pe hol decât înăuntru de la un timp. Unii seniori sau membri fondatori ai PNL mi-au provocat o plăcută surpriză, alții m-au lăsat cu gura căscată. La un moment dat, dl. Tăriceanu povestea cum erau ei prigoniți tineri fiind de către muncitorii din București și mineri in ‘90 de către teribilul regim al lui Iliescu și Roman. Wow! Primul gând m-a îndemnat să spun ca fostul premier a comis o mare gafă, că acum Roman e liberal cu vechime de vreo 2 ani. Dar, ulterior mi-am dat seama că nu Tăriceanu e de vină pentru realitatea istorică și că a avut curajul de a spune un adevar ce prin alte părți il poți spune doar în șoaptă – anume că între timp și-au făcut loc în partid mulți fruntași feseniști. Multe discursuri-tip, altele in care nici măcar nu-s menționate cuvintele ,,mulțumesc filialei pentru munca depusă”, dar cu timpul te obișnuiești….

Distracția din Twice! a fost super, așa cum mi-am inchipuit, încât nici nu am simțit oboseala acumulată. Mereu mă surprinde dinamica cu care se schimbă Bucureștiul, dar din când în când îmi prinde bine aerul de Capitală. De admirat conduita tinerilor noștri de pe autocar, care au fost chiar mai liniștiți decât eram noi la începuturile noastre liberale. Țin să le mulțumesc pentru asta!

Sursa: Nanu Mihai

Lasă un răspuns

Tobias Wimbauers Blog

Notizen aus der Bücherhöhle

Sociollogica

"Istoria ne legitimeaza ca singurele partide autentice de centru-dreapta", Crin Antonescu

Stelian Tănase | Stelian Tănase

"Istoria ne legitimeaza ca singurele partide autentice de centru-dreapta", Crin Antonescu

Carl Schmitt Studien

"Istoria ne legitimeaza ca singurele partide autentice de centru-dreapta", Crin Antonescu

