Adevaratii taranisti se inscriu in PNL

Felicitari dle Ion Beuca. Toti taranistii adevarati ar trebui sa se inscrie in PNL. PNTCD a aparut pe scena politica, tocmai datorita faptului ca Iuliu Maniu si Ionel Bratianu, nu s-au inteles in 1919 asupra pactului electoral intre Partidul National din Transilivania (formatiune de dreapta conservatoare si catolica) si PNL. Daca se ajungea la o fuziunea intre PN-T si PNL, nu se ajungea niciodata la alternanta aniilor 30. Partidul Taranesc a fost intotdeauna un partid de stanga, in  perioada 1918-1919 formatiunea infiintata de Virgil Madgearu, Constantin Stere, Nicolae Pupu, Grigore Iunian, Ion Borcea si C.I. Parhon  a purtat denumirea de Partidul Taranesc si Muncitor.  Vezi „Enciclopedia Partidelor Politice din Romania 1859-2003”, pag 137.

Text+sursa informationala+autor: Ion Beuca

Anunt pe aceasta cale ca am renuntat la calitatea de membru PNTCD  si am formulat cererea de adeziune la PNL. In conformitate cu Statutul alesilor locali,  voi renunta si la calitatea de consilier local PNTCD.

Recunosc ca nu mi-a fost usor sa iau aceasta decizie. PNTCD pentru mine a fost a doua familie. In mod cert as fi ramas in partid, daca lucrurile ar fi evoluat normal dupa  Congresul PNTCD din ianuarie 2007. Pentru ca indrazneam sa-mi exprim liber parerile si pentru ca faceam parte din gruparea  reprezentata de Seniorii si veteranii PNTCD, in permanenta eram cu “sabia” lui Marian Petre Milut  si a urmasilor acestuia, deasupra capului.

Pot sa afirm ca intotdeauna am fost invatat sa spun deschis ceea ce gandesc. Cred ca am demonstrat acest lucru in numeroasele articole publicate in ultimii 6 ani, in presa locala din Maramures.

Ceea ce  a facut Marian Petre Milut si ceea ce face acum Aurelian Pavelescu, nu poate fi numit politica, iar fostii mei colegi din echipa domnilor Radu Sarbu, Victor Ciorbea, Gheorghe Ciuhandu,  nu cred ca vor reusi degraba sa-si redobandeasca partidul.

Recunosc ca  am subestimat forta reminescentelor securisto-comunistoide, care  urmaresc plasarea partidului, prin tot felul de strategii dubioase,  in zona de influenta a PDL. Eu nu vreau sa fiu confundat cu acesti oameni. Nu l-am sustinut pe Traian Basescu in 2009 si nu vreau sa am de lucru cu cei care urmaresc sa-l legitimeze acum,  folosind denumirea unui partid istoric.

Este evident ca  “gruparea Milut” impartita acum in trei, Moiescu, Pavelescu  si Lupu,  este dirijata din zona obscura a “partidului basescian” Ma refer in special la liderii acestor grupari. Ce altceva sa insemne, incercarile de alianta cu UNPR, discutiile despre tot felul de “miscari populare” ,  “atentia” acordata  lui Aurelian Pavelescu de catre justitia independenta  sau  “desantul “  lui  Dudu  Ionescu, in februarie anul trecut, la sedinta Comitetului National de Conducere  de la Sighet. Toate aceste actiuni urmaresc “subjugarea PNTCD”  de catre PDL, iar eu am obosit sa lupt impotriva acestor  ”structuri” 

Nu doresc sa intru in jocul PDL, care  urmareste lansarea la alegerile pentru presedintia Consiliului Judetean Maramures, a  tot felul de candidati de tip “iepure”  inclusiv din randul “taranistilor vopsiti in portocaliu”  urmarind  reducerea cat mai mult posibil din procentele candidatului USL. Din respect pentru electoratul maramuresean, eu nu voi participa la astfel de jocuri. Acest subiect va fi dezvoltat pe larg, marti, 21 februarie 2012,  la Conferinta de presa a fostilor mei colegi taranisti, reprezentati de presedintele Gheorghe Siman. Personal le doresc succes in actiunea de demascare a falsilor taranisti care urmaresc sa faca jocurile PDL-ului.

Cunosc faptul ca liderii  national-taranisti, reprezentati de Victor Ciorbea  si Gheorghe Ciuhandu, de fapt cei care au potential electoral, prezenti sambata 4 februarie 2012, la Sighet, la Comemorarea marelui om politic Iuliu Maniu, au luat decizia de a demara procedura de  asociere cu PNL si de intrare  in cadrul USL,  in baza unui protocol  de asociere, ce va fi intocmit in conformitate cu prevederile legii partidelor politice. Sper din tot sufletul ca fostii mei colegi sa duca la bun sfarsit aceasta actiune politica, delimitandu-se astfel de “taranistii vopsiti in portocaliu”

Am tot respectul pentru fostii mei colegi taranisti,  dar eu nu vreau sa lipsesc de la Batalia pentru Democratie care se va da in 2012. Maramuresenii asteapta solutii pentru dezvoltarea judetului si nu cred ca sunt dispusi sa asiste la nesfarsit la luptele interminabile din interiorul PNTCD.

Mai devreme sau mai tarziu, PNTCD va fi recuperat din mainile impostorilor.

Consider ca vointa poporului roman este mai presus de interesele de partid, iar acum,  in anul de gratie 2012, vointa poporului roman, confirmata de toate studiile sociologice si de manifestatiile din strada, este de a scapa de acest regim incompetent si corupt.

Manifestatiile romanilor sunt legitime si importante, dar inlaturarea “regimului Basescu”  se va putea face numai prin vot. In consecinta,  orice vot este important si nu trebuie risipit. La ora actuala nu exista alternativa la USL. O noua forta politica capabila sa invinga PDL-UNPR-PPDD si alti sateliti, printre care si asa zisii taranisti vopsiti in portocaliu, nu poate sa apara peste noapte. USL trebuie sa castige alegerile locale, pentru a putea pregati batalia finala pentru democratie,  care se va da in toamna acestui an. 

Precizez ca nu am fost membru PCR, in 1990 m-am inscris in PNL , in perioada 1992-1995 am fost  consilier local PNL. La fel ca multi alti romani, in 1995, imediat dupa moartea Seniorului Corneliu Coposu, m-am inscris in PNTCD . Din 1996 pana in prezent am fost consilier local PNTCD, in  1995 am  fost ales secretar judetean, la Congresul Extraordinar din 24 august 2008, am fost ales membru supleant in Biroul National de Conducere iar la Congresul Extraordinar in 18 iunie 2011, am fost ales vicepresedinte PNTCD,  pe motiunea Victor Ciorbea.

M-am reinscris in PNL, acum cand partidul nu se afla putere, iar nevoia de “redesenare”  a scenei politice romanesti este mai actuala ca oricand.

Liber sunt nesupus iar deasupra mea doar Dumnezeu va sta, suna  versurile  imnului PNL. Cred ca aceste versuri ma reprezinta. Voi intra in lupta electorala  din 2012, alaturi de echipa lui Crin Antonescu si de USL, impreuna cu primarii, viceprimarii, consilierii locali PNL,  de pe Valea Ruscovei – Poienile de sub Munte, Repedea, Ruscova,  din Bistra, Remeti, Rona de Sus si din tot  Maramuresul, cu speranta ca  Romania poate deveni o tara normala.

Un răspuns to “Adevaratii taranisti se inscriu in PNL”

  1. Adevaratii taranisti se inscriu in PNL | Blog Search » Blog Search Says:

    […] ALIANTA DREPTEI Posts Related to Adevaratii taranisti se inscriu in PNL PNTCD tot mai aproape de USLPNTCD tot mai aproape de USL. Astfel o alianta stanga-centru-dreapta ar izola si spulberiza PDL. USL ar avea toate componentele politice majore: liberalism, crestindemocratie, socialdemocratie … Cronica unei şedinţe aşteptatePrima întâlnire a parlamentarilor PDL pe acest an, la care a participat şi conducerea partidului, a stat sub semnul aşteptărilor. După un început de an greu … Schimbarea miniştrilor PDL, cel mai mare act de curaj al clasei politice în ultimii 23 de aniPDL a dovedit în ultimele două zile de ce este cel mai important partid din România, de ce doar el este capabil să producă adevărata … Transcrierea interventiei liderului grupului PNL din Camera Deputatilor, Calin Popescu-Tariceanu, la prima sedinta de plen din sesiunea parlamentara de primavaraSursa informationala: Yellow Gondolin “ Bună ziua, Doamnă președinte, Stimați colegi parlamentari, Nu am să reiau considerentele pe care le-a menționat domnul președinte al Partidului … De ce îmi este astăzi greaţă de politică mai mult decât de o cirozăVoi fi scurt, scurt de tot… pentru că voi intra în pauză până ce-mi va trece greaţa.L-am ascultat pe domnul Ponta în Parlament şi am … 0 views No Comments » Tags: Adevaratii, inscriu, taranisti […]


Lasă un răspuns

Tobias Wimbauers Blog

Notizen aus der Bücherhöhle

Sociollogica

"Istoria ne legitimeaza ca singurele partide autentice de centru-dreapta", Crin Antonescu

Stelian Tănase | Stelian Tănase

"Istoria ne legitimeaza ca singurele partide autentice de centru-dreapta", Crin Antonescu

Carl Schmitt Studien

"Istoria ne legitimeaza ca singurele partide autentice de centru-dreapta", Crin Antonescu

