Ave libertas, morituri te salutant!

Grafica: FDP Liberté

Doresc sa multumesc celor 2.950 de votanti originari din Romania care au votat Partidul Liber Democrat si si-au adus aportul la renasterea acestui partid. Reamintesc ca parlamentarii romani care au candidat in colegiul 43 din Diaspora au obtinut in intreg colegiul electoral 43, subcolegiul 1 (tariile UE) 7.324 de VVE (William Branza), respectiv 8.449 VVE (Viorel Badea)

Va multumesc prieteni si va asigur ca vocea comunitatii romane din Renania de Nordwestfalia va fi auzita in continuare.

Deasemenea doresc sa multumesc staffului de campanie, care ne-au ajutat pe parcursul campaniei electorale. La 13 mai 2013 am scris istorie.

In aceasta campanie electorala am invatat foarte mult: in primul rand am avut o echipa de spartani, tineri, neobositi, care au facut o campanie non-stop, putini la numar (6 persoane), dar convinsi pana in maduva oaselor, in al doilea rand am abordat dialogul cu toate paturile sociale, inclusiv cu votantii de stanga.

Am cunoscut personal doi membri fondatori ai partidului, unul dintrei ei figureaza in protocolul de infiintare al partidului din martie 1948. Am avut deasemea privilegiul sa il cunosc pe cel mai tanar membru al partidului, un pustan la 14 ani!

Tin sa mentionez ca in ultima saptamina de campanie am avut un aflux neasteptat de simpatie din partea membrilor crestindemocrati.

Si in ultimul rand am invatat ca in campanie trebuie sa lupti si sa ignori campaniile de presa, sa ignori asa zisele „sondaje de opinie”.

Am renascut din cenusa sondajelor care ne-au masurat la 2% si am revenit in forta la 8,6%.

La 13 mai 2012 Partidul Liber Democrat a obtinut cel mai bun scor electoral din ultimii 12 ani. 669.971 de votanti ne-au acordat increderea. Am obtinut in unele colegii electorale scoruri exceptionale (40,56% in Köln-Hahnwald).

Am fost votati atat de liberali, dar mai ales de simpatizantii si membrii Uniunii Crestidemocrate. Prin acest scor Partidul Liber Democrat a devenit azilul politic al votantilor de centru si centru-dreapta.

Am sfidat „sondajele de opinie”, care saptamini intregi ne „masurau” la 4%. Chiar in ultima saptamina de campanie, niciun institut de sondaje nu ne acordau un scor mai ridicat de 6%.

Am ignorat toata campania negativa de presa indreptata impotriva Partidului Liber Democrat.

Ne-am luptat cu patru partide de stanga: Partidul Socialdemocrat, Miscarea Ecologista, Noua Stanga si Partidul Piratilor. Sute de afise demolate sunt exemplu vivid al unei furii oarbe impotriva unicului partid autentic de centru-dreapta din Germania.

Citeva randuri asupra prestatiei Uniunii Crestindemocrate. Crestindemocratii germani au implodat in timpul campaniei electorale. Zero comunicare, zero eventuri electorale, un candidat-locomotiva complet absent si un partid naucit, somnambul, in plina deriva.

Noi, liberalii raminem la datorie. Contrarevolutia libertatii continua!

Un răspuns to “Ave libertas, morituri te salutant!”

  1. Ave libertas, morituri te salutant! | Blog Search » Blog Search Says:

    […] ALIANTA DREPTEI Posts Related to Ave libertas, morituri te salutant! Jurnal de campanie (5) – Alegeri anticipate in landul Renania de Nordwestfalia – update 23.03.2012Foto: Christian Lindner Astazi am participat la o reuniune de campanie organizata de catre Joachim Kamp, secretarul general al Partidului Liberal din Germania – Filiala … Jurnal de campanie (5) – Alegeri anticipate in landul Renania de Nordwestfalia – update 21.03.2012Sursa/Quelle: BR-Rundschau Astazi am participat la o reuniune de campanie organizata de catre Joachim Kamp, secretarul general al Partidului Liberal din Germania – Filiala Renania … Jurnal de campanie (7) – Alegeri anticipate in landul Renania de Nordwestfalia – update 27.03.2012Grafica: FDP Liberté Duminica 24 martie s-au desfasurat trei scrutinuri electorale in Germania. Scrutinele nu a fost lipsite de surprize. La Frankfurt, metropola financiara din … Jurnal de campanie (9) – Alegeri anticipate in landul Renania de Nordwestfalia – update 04.04.2012Dragi prieteni, acum trei saptamini in landul Renania de Nordwestfalia se dizolva parlamentul regional. Acum trei saptamini m-am gandit ca cei 150.000 de cetateni romani … Jurnal de campanie (7) – Alegeri anticipate in landul Renania de Nordwestfalia – update 29.03.2012Grafica: FDP Liberté Duminica 24 martie s-au desfasurat trei scrutinuri electorale in Germania. Scrutinele nu a fost lipsite de surprize. La Frankfurt, metropola financiara din … 0 views No Comments » Tags: libertas, morituri, salutant […]


Lasă un răspuns

Tobias Wimbauers Blog

Notizen aus der Bücherhöhle

Sociollogica

"Istoria ne legitimeaza ca singurele partide autentice de centru-dreapta", Crin Antonescu

Stelian Tănase | Stelian Tănase

"Istoria ne legitimeaza ca singurele partide autentice de centru-dreapta", Crin Antonescu

Carl Schmitt Studien

"Istoria ne legitimeaza ca singurele partide autentice de centru-dreapta", Crin Antonescu

